poniedziałek, 30 października 2017

Modowe inspiracje

Spodnie z koralikami i zamszowa kurtka.


Dzisiaj jak na angielskie warunki było bardzo zimno i w ostatniej chwili zmieniłam rzeczy na cieplejsze. Wyjrzałam i tak mi zrobiło się zimno, że szybkie zerkniecie do szafy i ciepły zestaw. O tych spodniach pisałam już wcześniej. Kupiłam je na bazarze w okresie późno letnim. Są to nowe spodnie przywożone z Francji w bardzo niskiej cenie. Za dwie pary zapłaciłam 8 funtów. Drugie pokarze, ale w wersji futerkowej, czyli przewidziane są na później. Cała stylizacja przypomina mi Eskimosa: ) Może być Eskimosem , najważniejsze, że było mi ciepło: ) kurtka z rękawem trzy czwarte to mój nowszy nabytek ze sklepu wszystko za 5 funtów. Co jakiś czas dostają końcówki kolekcji. Nie reklamuje firm , więc nie podaję często skąd pochodzą rzeczy, które kupuję, czy w sh, czy w sklepie. Torebka jest też z bazaru, a pompon ubiegłoroczny. Niewidoczne buty są bardziej widoczne przy garniturze w paski. Są to najzwyklejsze białe adidasy.

Nie trzeba wydawać sporych pieniędzy, żeby mieć ciekawe stylizacje. Trzeba znać siebie i to, co się lubi i mieć oczy szeroko otwarte, kupować przy okazji, żeby jak najmniej czasu przeznaczać na kupowanie ubrań , bo jest tyle ciekawszych pomysłów niż bieganie po sklepach odzieżowych.









25 komentarzy:

  1. Kurteczka bardzo fikuśna, akurat na lepszy humor. Ja kupiłam ostatnio grafitowe dżinsy naszywane cekinami, zaszalałam, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzymać, trzeba dodawać trochę luzu:) a co wolno nam:)dzięki i buziaki.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy, denimowy zestaw. To dzięki kolorowi kojarzy mi się z denimowym total lookiem. Kocham futerka, więc podziwiam obszycia. Fajnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bardzo interesująca stylizacja :) podoba mi się, a Ty wyglądasz w niej przepięknie :) Miłego dnia Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten denimowy zestaw. Odmłodził Cię o kilka dobrych lat. Masz rację należy kupować tylko rzeczy, które dobrze na nas leżą i wygodnie się w nich czujemy. Pozdrawiam serdecznie Jolu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe spodnie, wyglądają oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je zobaczyłam , to wiedziałam, że będą moje:) Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  6. Mnie się ta stylizacja kojarzy z boho, czy hippie gołąbkiem i bardzo mi się podoba :) Zgadzam się z dziewczynami, że jest niezwykle odmładzająca i super do Ciebie pasuje :) Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Olunia i nie potrafiłam tego dołączyć do stylu, a jak napisałaś to mi zaświtało i zgadzam się. Buziaki...

      Usuń
  7. Jolu, super kombinujesz! Jest inaczej i oryginalnie. Fajna kolorystyka i ten rękaw 3/4. Mam pozytywną słabość do takowych ✌️😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię taką długość, czuję się mniej skrępowana,buziaki.

      Usuń
  8. Jolu, bardzo pomysłowe jest to wdzianko :) wprawdzie rękawki są krótkie (3/4 są za łokieć ;) ) to z tym futerkiem prezentują się bardzo oryginalnie! i te spodnie - są super! Ciekawa i rzeczywiście bardzo niedroga stylizacja ;D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw. Kurteczka bardzo mi się podoba - piękny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw Jolu!!!! To futerko jest świetne! Kolorystyka taka fajna, zimowa... Wyglądasz jak Śnieżynka, ale taka nowoczesna:D
    Masz rację, że nie potrzebujemy dużo pieniędzy, żeby fajnie się ubrać.
    To zależy od naszej smykałki modowej:D A Ty ją masz na pewno!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie:))a Twoja kurtka podoba mi się najbardziej:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz <3 piękne szarości<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu,pieknie:) Kurtka wyjatkowa ,oryginalna i jedyna w swoim rpdzaju :) Pieknie w niej wygladasz i swietnie zagrala ze spodniami :)) Fajny jesienny look..taki energetyczny i mlodzienczy :)Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalna kurtka, świetna całość Jolu....pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kurtka i kolory bardzo "moje".

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kurteczka ♥
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolory!!! Spodnie niesamowite i kurteczka słodka!!! Ślicznie, bardzo podobasz mi się w tym, buziaki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW - super !!! Spodnie i to coś z futerkiem fantastyczne !!! Jeansowy monokolor :) i ta torebka po prostu świetne !!! Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń